Xidmətlər

Müştəri işçinizin onun üzərində təcrübə keçərək öz peşəsinə yiyələnməsi üçün deyil. Odur ki, personalınızı xidmətin incəliklərinə öncədən hazırlayın. 
Müştəri (vətəndaş) yönümlü xidmət göstərmək, təkcə yeni müştəri qazanmaq deyil, həm də mövcud müştərilərlə düzgün əlaqə saxlamaq deməkdir. 2012-ci ildə yaranmış MS Professional Training and Career Center ötən müddət ərzində bir xidmət sahəsində bir çox böyük uğurlara imza atmışdır. Əsasən davranış, ünsiyyət və xidmət mədəniyyəti sahəsində təlim keçən peşəkar şirkət kimi son bir neçə ildə 500-dən çox təlim keçmişdir. 
MS Professional Training and Career Center olaraq Azərbaycanda xidmət standartlarını yüksəltmək və daim inkişaf etdirmək istiqamətində irəliləməkdən qürur duyuruq!

Biz müştərilərimizə 6 istiqamət üzrə aşağıdakı təlimləri təklif edirik.

1. Şəxsi inkişaf təlimləri
  • İşgüzar etiket və düzgün kommunikasiya
  • Dərin motivasiya
  • Fərdi İnkişaf treninqi
  • Stresin idarə olunması
  • Müştəri ilə kommunikasiya bacarığının inkişaf etdirilməsi
  • Effektiv təqdimat bacarıqları
  • Çətin müştərilərlə iş
  • VİP müştərilərlə iş
  • Ünsiyyət modelləri
  • İclas və konfransların idarə olunması
  • Özünə inam hissinin formalaşdırılması
  • Kütlə qarşısında həyəcanı dəf etmə bacarığının formalaşdırılması
  • Natiqlik bacarığının inkişaf etdirilməsi
  • İnsan tanıma bacarıqlarının inkişafı
  • Şəxsiyyət tiplərinə əsasən davranış formaları
  • Təlimçilər üçün təlim
2.  Biznes inkişaf təlimləri
  • İdarəetmə psixologiyası
  • Müştəri məmnuniyyətini inkişaf etdirmə təlimi
  • Zamanın idarə olunması - (time management)
  • Premium seqmentdə məhsul və xidmətlərin satışı-(Satış təlimi)
  • Dərin motivasiya, biznesdə uğurun əsası kimi
  • Korporativ etiket (işgüzar etiket)
  • Səmərəli xidmətdə kütlə psixologiyasının və sosial həssaslığın rolu
  • Hədəflərin qurulması və strategiyaların idarə olunması
  • İş və ya Biznes planın qurulması və idarə olunması
  • Vətəndaş və ya müştəri ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi
  • İctimaiyyətlə əlaqələrin qurulması-reklam və təbliğat strategiyaları
  • Şəxsiyyət tipləri (Vətəndaş tipləri) və onlarla iş təlimi
  • Müştəri məmnunuluğu və onun təmin olunması prinsipləri
3. İnsan resurslarının idarə olunması üzrə təlimlər
  • Düzgün işçi seçimi
  • Komanda işinin təşkili (team building)
  • Konfliktli vəziyyətdə konstruktiv həll yolları
  • Vaxtın səmərəli təşkili (time management)
  • İşçilərin motivasiyasının idarə edilməsi
  • Stresin idarə edilməsi
  • Xidmət mədəniyyəti və etiket qaydaları
  • İşçi potensialının müəyyənələşdirilməsi bacarığı (NEOPİ)
  • İşçilərin şəxsiyyət və iş bacarıqlarının dəyərləndirilməsi testi (MMPİ)
  • İşçilərin fərdi və ictimai həyat bacarıqlarının inkişafı (qrup terapiyası)
4.  İdarəetmə və menecerlər üçün  təlimlər
  • İdarəetmə psixologiyası
  • Stresin idarə olunması
  • Komanda ruhunun formalaşdırılması
  • Liderlik keyfiyyətlərinin inkişaf etdirilməsi
  • İş prosesində konfliktlərin həlli
  • İşgüzar etiket (vətəndaş-məmur münasibətləri)
  • İşçilərin düzgün motivasiya edilməsi
  • Biznesdə səmərəli danışıq instrumentləri – qeyri-verbal komunikasiya (ugurlu danisiqlar)
  • Coahching skills
  • Layihələrin yazılması və idarə edilməsi
  • İş yükünün düzgün bölünməsi və idarə olunması
  • Daxili komunikasiya qurulması
  • Əməkdaşlar üçün protokol qaydaları
  • Burn-out (yanma sindromu) və onun profilaktikası
5.  Telefonla xidmət üzrə təlimlər
  • Çağrı mərkəzi işçiləri üçün stresin idarə olunması təlimi
  • Çağrı mərkəzi operatorları üçün təlim
  • Xidmətlərin telefonla satışı – Telemarketinq
  • Telefonla danışıq etiketləri
6.  Xidmət sahələri üzrə təlimlər
  • Peşəkar məlumat mərkəzi işçisi
  • Otelçilik və turizm sahəsində çalışanlar üçün xidmət mədəniyyəti və etiketi
  • Mühafizə xidmətinin əməkdaşları üçün təlim
  • Polis-vətəndaş münasibətlərində davranış-etiket qaydaları
  • Məktəb psixoloqlarının təkmilləşdirilməsi kursu
  • Xidmət sahəsində çalışanlar üçün stressin idarə olunması təlimi 

Мы в facebook